Reklame ved hjælp af magt ord

Word kan ikke kun påvirke hovederne på folk, men kan helt ændre deres opfattelse abut en bestemt ting. Ord har overtalelse beføjelse til at lokke og motivere. De bruges af politikere, offentlige forbindelser kontaktannoncer, og endda forældre til at viderebringe deres budskab. Disse ord er kendt som power ord og de kan gøre underværker, når det bruges i reklamen.

Nye eller forbedrede ord skaber en følelse af nysgerrighed. Kunderne får et indtryk af at produktet er noget, der er forskellig fra andre, og han forsøger at få det før nogen andre gør for at have kant over andre. Vaskeri produkter har altid været annonceret som ny og forbedret fra år. Selv om det kan være enten nye forbedrede version af det eksisterende produkt, men både ordene og produktet magt forstærker hinandens styrke.

Tag for eksempel linjen pengene tilbage garanti, disse power ord hjælper med at vinde tillid af kunden. Det er et must at udskrive disse ord på den afsluttende linje i en reklame. Efter denne sætning, en betalingsmåder og hvordan pengene returneres skal angives, hvis kunden ikke er tilfreds.

De fleste af de succesrige reklamer har lidt kendt hemmelighed, som sikkert genereret nysgerrighed inden for læseren. Folk er viden tørstig, ønsker de at vide, hvad andre ikke ved. De tror, at der er nogle vigtige oplysninger, de mangler fordi som de ikke har fået succes i noget bestemt.

Ord ‘Insider siger, at’, svarer til ‘secret’. Det giver information fra en ekspertise, der er stadig ukendt for omverdenen, og kun hvis kunden giver penge, oplysninger vil videregives til ham.

Gratis word i overskriften på meddelelsen gør simpelthen underværker. Læseren absorberer let meddelelsen, medmindre og indtil noget gratis gives til kunden i virkeligheden. Ved enhver ændring, hvis virksomheden tricks kunden til at betale penge for noget, som skulle være gratis, er tilliden til kunden tabt straks. Normalt word gratis er stavet som FR ~ E på hjemmesider som ISP filtre blokerer meddelelser har det faktiske ord, overvejer det er en form for spam.

Du er et meget vigtigt ord skal bruges i en reklame. Det er direkte påpeger fordele til kunden, hvis han køber et bestemt produkt eller service. Træd ind i sko af kunden og forsøge at optegne de punkter, som vil være til gavn og hvilke punkter vil formindske interessen. Fordelene, der skal derefter henvises til kunden ved at behandle dem med ‘du’. Kunden føler, at han er ved at blive direkte talte med.

Ordet ringe “Straks” i en nødsituation. Det kan tolkes som «ikke vente længere, få det nu!» Dette motiverer kunden til at tage nogle nødvendige og hurtig handling.

Magt i sig selv er en kraftfulde ord. Give magt til forbrugeren og se magiske. Dette giver forbrugeren en fornemmelse af, at han kan få besiddelse af noget, at han har manglet indtil nu, og dette kunne få ham til at opnå det umulige.

Grundlaget for en vellykket reklame er at forstå forbrugernes behov og derefter designe reklamen i overensstemmelse hermed. Bare om fordelene ved at bruge den vare eller tjenesteydelse af virksomheden er ikke nok. Punktum bør udformes så, at kunden skal se sin fordel i produktet. For eksempel, når reklame for et digitalt kamera, kan bare om, at den indbyggede hukommelse af kameraet er på 1 GB, vil ikke gøre tricket. I stedet skal sætningen ændres til ’tilstrækkelig hukommelse til at gemme 350 billeder eller 50 videoer’. Løsningen på problemet med kunden afspejles i denne sætning. Ideer kan være taget fra reklamer for andre lignende mærker som hvordan sætningerne er skrevet og lagt i en reklame. Efter sætningen vil indramning, tilføjer magt ord at krydre reklamen helt sikkert gøre en vindende annoncekampagne.

Leave a Reply

Your email address will not be published.