Gå Lean til at eliminere affald

Overskydende beholdning er en af de syv “muda” eller ødsel processer identificeret i lean produktion metode. At fjerne dem kan anvendes til enhver fremstillings- eller produktionssted proces for at opnå bedre resultater.

Råvarer, igangværende og færdige produkt binder op værdifuld kapital i produktionskæden, når det kunne frigives til bedre brug i virksomheden. Håndtering og opbevaring udnytter værdifuld plads, tager tid og ressourcer og tilføjer endnu flere omkostninger. Afkortning produktion leveringstider og reducere håndtering og opbevaring opgaver frigiver kapital og kontanter.

Førende producenter har fundet at modulære og fleksible vogne, rullevogne og jordbaseret lagerfaciliteter kan bidrage til at indføre fleksible processer og levere materialer og komponenter til banelegemet, når de er nødvendige for at tilpasse produktionen mere tæt sammen med efterspørgsel.

Modulære systemer mulighed for hurtig gennemførelse og rekonfiguration. Nye eller midlertidige applikationer kan bygget hurtigt og nemt tilpasses skiftende proces opfylder. Det betyder, at de samlede omkostninger ved gennemførelsen og ejerskab er reduceret, fordi alle komponenter kan genbruges til nye applikationer.

Vogne, og vognene kan designes til at foretage præcise tal for bestemte varer til banelegemet. Dele supermarkeder kan oprettes på jordbaseret og genopfyldes ofte når aktier falde under forudbestemte niveauer. Det samlede resultat er, at mængden af lageret i forsyningskæden kan reduceres. Fabrikanter kan også indføre større smidighed i deres processer til at reagere hurtigere på skiftende kundebehov.

Mindske uøkonomisk produktion bevægelser

En anden af de syv “muda” er unødvendig håndtering og opbevaring bevægelser. Unødvendig bevægelse i arbejdsområdet tilføjer til den tid, det tager at fuldføre en opgave, hvilket reducerer produktiviteten og øger omkostningerne. Det forekommer, når elementer som redskaber, udstyr og komponenter er placeret således, at personalet har at gå, nå eller strække sig for at indsamle eller håndtere dem.

For at undgå disse ødsle bevægelser, kan modulære arbejdsstationer og lagerområder konfigureres, ergonomisk så elementer er i den korrekte position og tæt på hånd når de er nødvendige. Besparelser i bevægelser opnås ved personale reducere den samlede tid, det tager at fuldføre en opgave eller en proces, og dette bidrager til øget produktivitet og ydeevne.

Ergonomisk produktion og opbevaring områder også fremlægge medarbejdere med færre distraktioner, hvilket betyder, at de er mindre tilbøjelige til at begå fejl og dette hjælper med at forbedre kvalitet generelt.

Fleksibel arbejdsstationer og dele supermarkeder kan designes til at tage den rigtige plads – ikke mere, ikke mindre – til at rumme den specifikke fremstillingsprocessen. Ud over at forbedre ergonomi hjælper dette øge samlede produktion tæthed, fordi flere arbejdsstationer eller fremstilling celler kan monteres i samme rum, hvilket reducerer omkostningerne ved hver.

Reklame ved hjælp af magt ord

Word kan ikke kun påvirke hovederne på folk, men kan helt ændre deres opfattelse abut en bestemt ting. Ord har overtalelse beføjelse til at lokke og motivere. De bruges af politikere, offentlige forbindelser kontaktannoncer, og endda forældre til at viderebringe deres budskab. Disse ord er kendt som power ord og de kan gøre underværker, når det bruges i reklamen.

Nye eller forbedrede ord skaber en følelse af nysgerrighed. Kunderne får et indtryk af at produktet er noget, der er forskellig fra andre, og han forsøger at få det før nogen andre gør for at have kant over andre. Vaskeri produkter har altid været annonceret som ny og forbedret fra år. Selv om det kan være enten nye forbedrede version af det eksisterende produkt, men både ordene og produktet magt forstærker hinandens styrke.

Tag for eksempel linjen pengene tilbage garanti, disse power ord hjælper med at vinde tillid af kunden. Det er et must at udskrive disse ord på den afsluttende linje i en reklame. Efter denne sætning, en betalingsmåder og hvordan pengene returneres skal angives, hvis kunden ikke er tilfreds.

De fleste af de succesrige reklamer har lidt kendt hemmelighed, som sikkert genereret nysgerrighed inden for læseren. Folk er viden tørstig, ønsker de at vide, hvad andre ikke ved. De tror, at der er nogle vigtige oplysninger, de mangler fordi som de ikke har fået succes i noget bestemt.

Ord ‘Insider siger, at’, svarer til ‘secret’. Det giver information fra en ekspertise, der er stadig ukendt for omverdenen, og kun hvis kunden giver penge, oplysninger vil videregives til ham.

Gratis word i overskriften på meddelelsen gør simpelthen underværker. Læseren absorberer let meddelelsen, medmindre og indtil noget gratis gives til kunden i virkeligheden. Ved enhver ændring, hvis virksomheden tricks kunden til at betale penge for noget, som skulle være gratis, er tilliden til kunden tabt straks. Normalt word gratis er stavet som FR ~ E på hjemmesider som ISP filtre blokerer meddelelser har det faktiske ord, overvejer det er en form for spam.

Du er et meget vigtigt ord skal bruges i en reklame. Det er direkte påpeger fordele til kunden, hvis han køber et bestemt produkt eller service. Træd ind i sko af kunden og forsøge at optegne de punkter, som vil være til gavn og hvilke punkter vil formindske interessen. Fordelene, der skal derefter henvises til kunden ved at behandle dem med ‘du’. Kunden føler, at han er ved at blive direkte talte med.

Ordet ringe “Straks” i en nødsituation. Det kan tolkes som «ikke vente længere, få det nu!» Dette motiverer kunden til at tage nogle nødvendige og hurtig handling.

Magt i sig selv er en kraftfulde ord. Give magt til forbrugeren og se magiske. Dette giver forbrugeren en fornemmelse af, at han kan få besiddelse af noget, at han har manglet indtil nu, og dette kunne få ham til at opnå det umulige.

Grundlaget for en vellykket reklame er at forstå forbrugernes behov og derefter designe reklamen i overensstemmelse hermed. Bare om fordelene ved at bruge den vare eller tjenesteydelse af virksomheden er ikke nok. Punktum bør udformes så, at kunden skal se sin fordel i produktet. For eksempel, når reklame for et digitalt kamera, kan bare om, at den indbyggede hukommelse af kameraet er på 1 GB, vil ikke gøre tricket. I stedet skal sætningen ændres til ’tilstrækkelig hukommelse til at gemme 350 billeder eller 50 videoer’. Løsningen på problemet med kunden afspejles i denne sætning. Ideer kan være taget fra reklamer for andre lignende mærker som hvordan sætningerne er skrevet og lagt i en reklame. Efter sætningen vil indramning, tilføjer magt ord at krydre reklamen helt sikkert gøre en vindende annoncekampagne.

En værktøjskasse til at få startet sælger på eBay

Hvis du ønsker at sælge alvorligt på eBay (eller en anden online-auktion site), dvs gøre mere end at slippe af med den skrammel rod oppe din garage eller kvist, vil du finde, at følgende elementer kan virkelig hjælpe din virksomhed, uanset hvad du sælger. Det antages, at du ejer en computer med en internetforbindelse og har allerede startet din konto med online auktion mødested. Dette beginner’s toolkit vil ikke magisk gøre dig til en eBay millionær natten over (og du skal passe på nogen at fremsætte sådanne krav), men det vil forbedre din konkurrencemæssige stilling.

1. et digitalkamera. Ja, eBay tilbyder bestand fotos af elementer, såsom bøger eller dvd’er. Dog der ikke hjælpe dig, hvis du sælger hjemmelavet håndværk, for eksempel, og selv om der er en bestand foto, kan du vise elementet fra en anden vinkel, eller bruge et nærbillede. Du behøver ikke at bruge en formue på en høj-megapixel model, selvom en optisk zoom, en makro indstilling og evnen til at justere hvidbalance er afgørende. Nogle gode oplysninger om at vælge et kamera og fotografere auktionsvarer kan findes på medlemmer/camerajim /

2. et stativ. Uanset hvordan fast greb du dit kamera, holde den i hånden kan let indføre nogle sløring og auktioner med slørede billeder er mindre tilbøjelige til at modtage bud. Et stativ vil forbedre dine billeder betydeligt.

3. en foto-redigering program. Du vil beskære billedet, fjerne irrelevant elementer, justere lysstyrke og kontrast, måske tilføje tekst eller en grænse. Du behøver ikke et dyrt program for dette, og freeware Irfanview () kan dække vores behov. Også se på ældre version af programmer som Microsoft Digital Image, som kan købes ganske billigt.

4. digital frankering skala. Du vil mail ud dine varer til de vindende bydere, er det vigtigt, at du investerer i en postal plan, så du skal ikke over – eller underbetale på Porto.

5. visitkort. Selvom du kun er startet ud at sælge online, ønsker du at projekt et professionelt image. Har nogle visitkort, udskrevet op på et kontor forsyning butik eller en af de mange online leverandører (såsom ) og omfatter din e-mail-adresse og websted på dem. Glider i et visitkort med hver forsendelse, og altid tage nogle med dig, hvis din online venture kommer op i samtalen.

6. masser af forskning. Ikke sælge ting, som du ved lidt eller ingenting om. Forskning dine artikler online og på dit lokale bibliotek. Forskning aktuelle priser ved at kontrollere afsluttede auktioner på eBay (gøre en søgning for varen, og derefter klikke på afkrydsningsfeltet “Fuldført programoversigter” og Søg igen). Du kan også bruge auktion haj () for at tjekke priser på kører auktioner på eBay, Amazon, Yahoo og Overstock.com.